Cum să verificați disponibilitatea produselor?
Cel mai rapid mod de a verifica disponibilitatea unui covor este pe site-ul nostru, introducând modelul covorului în caseta de căutare. Veți primi o listă cu toate mărimile și disponibilitatea acestora (atunci când un produs nu este disponibil, în dreptul mărimii se menționează "nu este disponibil"), puteți întreba despre re-disponibilitatea produsului prin e-mail ( covoar@covoarechemex.ro )
Fotografiile din ofertă reprezintă aspectul real al covoarelor?
Facem fotografii de înaltă calitate și ne asigurăm că acestea surprind toate detaliile. Cu toate acestea, culorile din imagini depind de factori care nu pot fi controlați de noi, cum ar fi setările monitorului/display-ului.
Ce fel de covor pot folosi pentru decorarea exterioară?
Colecții dedicate pentru terase și balcoane :
Colecția PATIO, JUNGLE, JOGO, TERAZZA, AVENTURA, CAPRI, VIERA, ARRUBA
Traversele sunt tivite?
Da, toate traversele comandate sunt tivite. Acest serviciu este gratuit și se efectuează în mod automat.
Pot să comand orice număr de traverse?
Da. Lungimea maximă care poate fi comandată într-o singură bucată este de 30 de metri liniari.
*În cazul în care sistemul reduce cantitatea de produs comandat în coș, înseamnă că avem în prezent doar acea cantitate de produs disponibil
PROCESUL DE COMANDĂ
Cum pot plasa o comandă?
În câțiva pași simpli, puteți comanda covorul visurilor dvs:
1.Alegeți produsul în cantitatea dorită și adăugați produsul în coș.
2.Făcând clic pe coș puteți verifica produsele și a vedea o previzualizare a comenzii.
3.Faceți clic pe „Mergeți la casă”
4.Acum puteți alege metoda de livrare și metoda de plată corespunzătoare.
5.Completează datele tale de contact (Poți adăuga și un cod de reducere în această etapă).
6.După finalizarea comenzii, veți primi un e-mail de confirmare a produselor și datelor selectate.
Se pot plasa comenzi prin telefon?
Din păcate, nu există o astfel de posibilitate. Vă încurajăm să plasați comenzi prin intermediul site-ului nostru web.
Pot modifica, adăuga sau elimina produse din comanda mea?
Da. Puteți modifica și adăuga produse din comanda dvs. dacă achiziția nu a fost încă finalizată.
Pot comanda un serviciu de tăiere a pavajului pentru a se potrivi cu mobilierul meu sau într-o formă specifică?
Din păcate, noi nu oferim un astfel de serviciu.
MODALIATE DE PLATĂ
Ce metode de plată trebuie să aleg?
Puteți utiliza mai multe metode de plată în magazinul nostru :
Transfer tradițional
Plată DotPay
Numerar la livrare (plată la curier)
EXPEDIERE ȘI LIVRARE
Cum se livrează covoarele?
Covoarele noastre sunt expediate rulate. Dimensiunile mai mari sunt trimise împăturite în formă de pătrat.
Cât timp durează livrarea produsului?
Termen maxim de livrare până la 4 zile lucrătoare (pentru covoare și traverse 3-6 zile lucrătoare)
Este posibilă expedierea către o mașină de colete?
Din păcate, nu, colaborăm cu alte companii de curierat.
Care este timpul de așteptare pentru iarba comandată?
Timpul de așteptare pentru iarba comandată este de 3 zile lucrătoare.
Pot trimite mai multe produse într-un singur pachet?
Da.
RETURURI
Cum returnez un produst?
Produsul (produsele) trebuie trimis(e) înapoi la adresa al. Wyzwolenia 61, 26-225Gowarczów, după primirea și verificarea acesteia, vom returna plata în termen de 14 zile de la data primirii rambursării, în contul bancar furnizat.
https://covoarechemex.ro/ro/Reclamatii-privind-bunurile
Vă rugăm să atașați documentul de retragere completat împreună cu declarația dumneavoastră - vă rugăm să trimiteți, de asemenea, o scanare/fotografie a documentului completat ca răspuns la acest e-mail, în cazul în care acesta nu a fost trimis anterior.
După ce coletul a fost expediat, vă rog să-mi trimiteți numărul de colet generat pentru colet și numele firmei de curierat, astfel încât coletul să poată fi urmărit.
Vă rugăm să rețineți că există o opțiune pentru a aranja curierul nostru, costul este de 25,00 PLN și este dedus din returnarea numerarului în contul bancar. Dacă doriți să utilizați această opțiune, vă rugăm să ne informați în e-mail.
Care este termenul limită pentru returnarea produselor?
14 zile de la primirea comenzii
Care este timpul de așteptare pentru o rambursare?
14 dni roboczych od momentu odebrania zwrotu przez magazyn14 zile lucrătoare de la primirea returului de către depozit
CONTACT
Cum pot lua legătura cu noi?
Suntem încântați că doriți să ne contactați!
Ne puteți contacta telefonic sau prin e-mail. Departamentul nostru de relații cu clienții vă stă la dispoziție de luni până vineri între orele 10:00 - 15:00.
Numărul nostru de telefon: +48 573 338 601
Vă încurajăm să ne contactați prin e-mail la : covoar@covoarechemex.ro
În afara orelor de deschidere, ne puteți scrie pe Instagram sau Facebook.